Origen Televisió (programa Canal Blau)
Canal Blau emetrà el nou espai de televisió Origen Garraf, de la mà de l’Agència de Desenvolupament NODE Garraf.
NODE Garraf i Canal Blau han convingut una primera tanda de 15 capítols, cadascun amb una durada de 30 minuts. Del 30 de març al 6 de juliol, s’emetran els dissabtes i dilluns, en horaris de 15h30 i 23h30, i també els diumenges, a ls 12h30 i a les 19h30.
La ideació del programa té a veure amb exposar les singularitats i els actius dels sis municipis de la comarca, com també mostrar les particularitats del comerç, la indústria, la gastronomia i el patrimoni cultural de la comarca del Garraf. Ho explicaran els actors de cadascun dels paisatges, perquè s’ha plantejat un espai molt polifònic i divers, amb veus conegudes i cares per conèixer.
Els primers 15 capítols mantenen una composició polifacètica, amb diferents seccions i un fil transversal, que, un per un, pot ser relacionat amb els mateixos municipis, els agents socials o els sectors econòmics.
En els diferents apartats es podran veure entrevistes, dades estadístiques, reportatges d’empreses, restaurants, museus i també una secció dedicada als productes de la terra i el mar. Origen Garraf posa molt l’accent en el campus universitari de la UPC i fa divulgació de l’oferta acadèmica i dels diferents grups de recerca que treballen al Garraf.
El programa Origen Garraf rep el suport de la Diputació de Barcelona i també preveu la participació d’empreses patrocinadores.