 |
 |
|
NODE GARRAF
La Llotja 4a edició
El pròxim dia 7 d’abril, es presentarà la quarta edició de la Llotja D.O. Terra i Mar. La promoció de tot un districte enogastronòmic que, des d’ara, ja es presenta amb l’etiqueta de destinació de turisme gurmet. Es proposen accions al voltant del: Garraf Gastronòmic, Vins del Garraf, la Novena de Cuina Marinera del Garraf, el Congrés de Màrqueting Gastronòmic de Catalunya i d’altres activitats.
Programa
|
 |
|
NODE GARRAF
Jornada d’Intel·ligència Artificial aplicada al turisme via streaming
El 8 d’abril, l’Ajuntament de Sitges i NODE Garraf proposen una jornada centrada en la intel·ligència artificial com a revulsiu del sector turístic. L’alcaldessa, Aurora Carbonell, i la presidenta de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç de la Diputació, Eva Menor, obriran la jornada. La jornada es podrà seguir en streaming. El director general de Turisme, Octavi Bono, intervindrà en la cloenda.
Programa
Inscripcions streaming
|
 |
|
NODE GARRAF
Novena de Cuina Marinera del Garraf
Del 16 d’abril al 16 de maig de 2021, de dilluns a diumenge, els establiments del Garraf Gastronòmic ofereixen un menú exclusiu, dissenyat pels mateixos xefs de cada restaurant. No us ho perdeu, i veniu a degustar els menús que una selecció de restaurants de la comarca ha preparat amb inspiració marinera i amb l’idil·li dels nostres vins, els Vins del Massís del Garraf.
Llegeix més..
|
 |
|
NODE GARRAF
Congrés de Màrqueting Gastronòmic
Del 28 al 30 d’abril, l’auditori de Neàpolis de Vilanova i la Geltrú acollirà el 1r Congrés de Màrqueting Gastronòmic de Catalunya, organitzat per l’Ajuntament i NODE Garraf. La primera jornada, dimecres 28, serà d’inscripció gratuïta, per seguir la ponència d’obertura, a càrrec de Carme Ruscalleda, i la casuística innovadora d’empreses com La Granja, Cudié, Cafès Novell, Família Torres i Ametller Origen.
Visita suggerida
|
 |
|
SITGES
ReOpen Destination Sitges
El web de Turisme de Sitges posa en marxa l’eina digital ReOpen Destination, que permet consultar el nivell d’obertura dels establiments turístics, les dades de contacte i la seva geolocalització. Les accions prèvies a la Setmana Santa contemplen també la distribució de material informatiu amb les mesures sanitàries, adreçada a establiments turístics, empreses i locals.
Visita suggerida…
|
 |
|
DIPUTACIÓ DE BARCELONA I CAMBRA DE COMERÇ
Tallers de turisme (maig i juny)
La Diputació de Barcelona i la Cambra de Comerç de Barcelona ens porten al territori els mesos de maig i juny els tallers de turisme, oberts a tots els professionals del sector turístic. El pròxim 4 de maig, tindrà lloc “Gestió de reputació en temps de COVID” i el 2 de juny “Mobilitat turística sostenible”.
Recordar-vos que els tallers de turisme són gratuïts i estan oberts a tot@s els/les professionals del sector turístic de la nostra comarca.
Podeu veure tots els tallers, dates, info i inscripcions fent clic AQUÍ.
|
 |
|
AGÈNCIA CATALANA DE TURISME
#Formacióturismecat
La Direcció General de Turisme i l'Agència Catalana de Turisme en col·laboració amb Eurecat Academy organitzen conjuntament el nou programa #formacióturismecat per als professionals del sector turístic català. Aquest any 2021 amb motiu de la situació derivada de la pandèmia, el programa és totalment gratuït.
Tallers
|
 |
|
AGÈNCIA CATALANA DE TURISME
Memòria d’Activitats de l’ACT 2020
L’Agència Catalana de Turisme presenta la memòria d’activitats de l’any 2020, on podreu consultar les accions que es van dur a terme durant l’any passat.
Consulta la memòria
|
 |
|
AGÈNCIA CATALANA DE TURISME
Indicadors clau de l’activitat turística març 2021
L’ACT continua treballant per conèixer quina evolució està tenint el sector i quines tendències s’estan imposant en el moment actual. La publicació d’aquest mes torna a dedicar un espai a proporcionar informació sobre el percentatge de població, tant a escala mundial com de diferents mercats emissors, que ha rebut la vacuna completa de la covid-19 o la primera dosi.
Informe
|
 |
|
AGÈNCIA CATALANA DE TURISME
Workation, treball i vacances
Turisme de Barcelona amb la Diputació de Barcelona han creat un nou programa per promocionar la ciutat i el seu entorn com una destinació ideal per treballar i descansar alhora. Rep el nom de “Barcelona workation”, jugant amb les paraules angleses work i vacation. És un programa dirigit a la generació mil·lennial d’entre 20 i 40 anys que viatja i treballa a distància des de qualsevol lloc del món
Llegeix més...
|
|
|
|