Si no veieu bé aquest butlletí cliqueu aquí





Edició núm. 65 · 8 de juliol de 2020


NODE GARRAF
Som al Garraf, nou vídeo de promoció turística de la comarca

A tall de road movie el vídeo presenta un recorregut per diferents indrets de la comarca. Una parella anirà descobrint diferents racons i paisatges del Garraf, tant de costa com d’interior. Al llarg del viatge es mostra la riquesa i la varietat del territori, els seus espais naturals, el seu patrimoni artístic i cultural i la seva gastronomia amb “Origen”. El vídeo realça els sis municipis que conformen el Garraf tot construint una sinergia i un pols d’atractivitat per mostrar que el Garraf és un territori ric en propostes i atractius per a tota mena d‘estades. Veure vídeo

Veure el vídeo


 

NODE GARRAF
Escapades al Garraf

Natura, patrimoni cultural, mar, rutes i senders, gastronomia, enoturisme, cicloturisme, oci i molt més... L'Agència de Desenvolupament NODE Garraf ha configurat al seu espai web tot un seguit de propostes d'escapades al Garraf per a diferents tipologies de públic: famílies, grups d'amics, parelles, singles, #winelovers...al voltant de quatre eixos d'activitats. La intenció és que d'una manera còmoda i senzilla es pugui accedir a propostes i, així, conèixer els actius i recursos més interessants de la comarca amb un sol "clic".

Segueix llegint la notícia…

Escapa’t...consulta les escapades aquí


 

NODE GARRAF
Novena de Cuina Marinera del Garraf

El pròxim mes de novembre està prevista la 4a edició de La Llotja, certamen que té el propòsit de promocionar el binomi enogastronòmic i l’excepcionalitat dels Orígens Garraf a partir dels productes de la terra i el mar, en la línia de la Xarxa de Productes de la Terra. Tot just en el marc de La Llotja s’ha programat la Novena de Cuina Marinera del Garraf, que oferirà l’autenticitat de la gastronomia del mar i les particularitats dels vins de la terra.

Visita suggerida


 

SITGES
La Masia de Can Milà comença les obres per esdevenir un centre de visitants

La Masia de Can Milà i el seu entorn s’adequaran per esdevenir el nou Centre de Visitants de Sitges. L'actuació forma part d'un projecte FEDER coordinat pel Consell Comarcal per posicionar el Garraf cap a un turisme sostenible i de qualitat a partir dels valors del patrimoni natural i cultural del territori.

Visita suggerida



 

GARRAF SONA
Fes+plus Chapeau Re-evoluciona Sitges

El Re-evoluciona tindrà lloc del 17 al 19 de juliol a Sitges. Amb propostes de circ, dansa i música en un format adaptat a la nova realitat. El festival girarà al voltant de la temàtica de l’equilibri. L’equilibri en la societat, l’equilibri de ser artista, l’equilibri del contacte amb els altres, l’equilibri de sobreviure, l’equilibri entre la vida i la mort...l’equilibri en l’acció artística, del que és normal i / o incorrecte, de cada un de nosaltres, l’equilibri d’un somriure.

Veure la programació


 

GARRAF SONA
Neix el Més Garraf Festival

Del 17 al 27 d’agost l’amfiteatre de la Finca Mas Solers, a Sant Pere de Ribes, acollirà el festival en un entorn natural envoltat de jardins i boscos mediterranis. Aquesta primera edició reunirà un gran nombre dels noms més rellevants de l’escena del país: Manel, Sopa de Cabra, Sofia Ellar, Nil Moliner. L’auditori s’ha adaptat per un aforament de 700 persones en seient.

Entrades anticipades i venda a partir de divendres 10 de juliol a www.mesgarrafestival.com


 

LabTurisme
El turisme enogastronòmic després de la COVID-19

Es presenta l’estudi amb la intenció de disposar de dades sobre preferències i motivacions del turista català envers el producte enogastronòmic. Per tal de conèixer l’evolució i les tendències del mercat turístic després de la crisi sanitària i econòmica de la Covid-19. L’estudi posa a disposició informació de valor per a les empreses, entitats de promoció i destinacions perquè puguin adaptar-se al nou escenari.

Consulta l’estudi aquí


 

ACT
“Catalunya és casa teva”

Aquest és el leitmotiv de la nova campanya de turisme “Catalunya és casa teva”, que ha començat el 19 de juny i finalitzarà el 15 de setembre. La campanya es dirigeix al turisme de proximitat i continuarà per potenciar el mercat internacional. Compta amb un pressupost de 7,4 milions d’euros, la inversió més important en promoció turística que s’ha fet fins ara a Catalunya en una campanya. En la mesura que la connectivitat aèria es vagi recuperant, s’activarà una segona onada de la campanya a partir de la tardor de 2020 i amb continuïtat al 2021.

Més info


 

ACT
INFORME: Mesures del sector turístic i tendències

L’Agència Catalana de Turisme posa a disposició aquest nou informe amb tota aquella informació relacionada amb els efectes que està generant la COVID-19 durant aquests últims mesos. S’assenyalen, entre altres, les mesures d’impuls i les tendències turístiques dels diferents mercats emissors d’Europa, Amèrica i Àsia.

Consulteu l'informe

     

Perspectives d'activitat turística a la Destinació Barcelona

L'Observatori del Turisme a Barcelona actualitza l'informe de Perspectives d'activitat turística a la Destinació Barcelona a data 19/06/20. En aquest, desapareixen la major part de restriccions de mobilitat i celebració d'esdeveniments a Europa.



Veure informe

 







Gestionar “els moments de confiança”

La paraula que millor descriu l’actual situació de crisi és, sens dubte, incertesa.

Incertesa no només pel risc sanitari, sinó també en relació a la mobilitat, la flexibilitat en la decisió i, per suposat, incertesa davant l’economia i la renda disponible per a l’oci i el turisme.

Davant aquest context, empreses i destinacions turístiques han de gestionar, més i millor que mai, la CONFIANÇA dels clients potencials. Confiança en majúscules, com un tot transversal que haurà d’acompanyar al turista en el seu cicle del viatge dins la nova normalitat.

Per això, és tan important que tot el sector identifiqui i gestioni proactivament el que anomenem “moments de confiança”, aquells punts de contacte que seran determinants per a la decisió del client en relació a la teva proposta de valor.

Abans del viatge generarem confiança comunicant l’estat real dels serveis, les mesures d’higiene adoptades, o la política de anul·lació i canvis.

Durant el viatge hem de garantir el compliment d’expectatives, especialment difícil aquest any si tenim present que, tot i que el client té moltes ganes de sortir i gaudir, mai haurà tingut tanta tensió informativa, emocional i econòmica en la seva presa de decisió final.

Finalment, haurem d’assegurar-nos que el client satisfet comparteix la seva experiència en els principals aparadors online, on cada review, cada testimonial, serà un punt de reforç en la confiança i la reputació del vostre producte o destinació.

Rafael González
Soci-Director, Vivential Value

“Som al Garraf”



“Catalunya és casa teva”











































 
 



       
OFICINES D’INFORMACIÓ TURÍSTICA

Oficina d’informació turística | Ajuntament de Canyelles
T. 938 973 011
T. 938 952 500
T. 938 968 000
T. 938 962 857
T. 938 944 251
T. 938 154 517
T. 938 140 000 ext. 3218 
T. 935 971 819
T. 938 968 814

 
TELÈFONS D’INTERÈS

Emergències
112
Urgències i emergències sanitàries
061
Mossos d’Esquadra
112
Policia Nacional
091
Bombers
085
Atenció ciutadana, trànsit i mobilitat
012
     
 

Amb el suport de


NODE Garraf · Agència de Desenvolupament
Av. de Cubelles, 88, 2a planta
08800 Vilanova i la Geltrú
turisme@nodegarraf.cat
www.nodegarraf.cat| www.garrafturisme.cat


Per modificar la vostra subscripció, donar-se de baixa o alta envieu un correu a turisme@nodegarraf.cat