Del 28 al 30 d'abril de 2021, Vilanova i la Geltrú acollirà el 1r Congrés de Màrqueting Gastronòmic de Catalunya. L'esdeveniment serà un aparador de coneixement de noves tendències i intercanvi entre els professionals.

L'Agència de Desenvolupament NODE Garraf i l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú són els promotors de la primera edició de Gurmet.cat, el Congrés de Màrqueting Gastronòmic de Catalunya. 

   





16h30 Recepció d’assistents
Aquesta primera sessió, excepcionalment, estarà oberta a tots els públics, prèvia inscripció gratuïta.
   
17h00 Sessió inaugural Rosa Huguet, presidenta de l’Agència de Desenvolupament NODE Garraf
Carmel Mòdol, director general d'Alimentació, Qualitat i Indústries Agroalimentàries
Javier Villamayor, coordinador de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç de la Diputació de Barcelona
Conxi Martínez, regidora d’Hisenda, Empresa i Innovació de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
 
           
17h30 Pončncia marc Turisme gastronòmic
Carme Ruscalleda
, cuinera catalana reconeguda internacionalment per les guies gastronòmiques més prestigioses.
Presentat per Vinyet Capdet, coordinadora del Grau de Ciències Culinàries i Gastronòmiques del CETT (UB)
           

18h20

Casuística

Ponents
Referents d’innovació en els sectors gastronòmics

Ramon Novell
, Cafès Novell
Sergi López, La Granja Foods
Albert Cirujeda, Bombons Cudié
Mireia Torres, Família Torres
Josep Ametller, Ametller Origen

Moderadora Marisol Garcia, consultora de Màrqueting i Comunicació digital
           
9h00 Recepció d’assistents
           
9h35

Presentació

Jordi González, CEO de la consultoria Adalt Comunicació
           
9h45 Taula de ponències

Ponents
Exportació de productes gastronòmics.
Tendències internacionals i mercats potencials


Marta Amorós, gerent de Clúster Gourmet de Catalunya
Marc Moreno, consultor d’internacionalització en l’àmbit agroalimentari a ACCIÓ
Ariadna Prats, directora d’Exportació de Sant Aniol

Moderador Jordi Lleó, periodista

   
 
10h45 Pausa      
11h10

Taula de ponències

Ponents

Ecosostenibilitat alimentària
Cap a una sostenibilitat en els envasos dels aliments

Ana Palencia,
directora de Comunicació i Sostenibilitat d'Unilever
Berta Mota,
responsable d’Economia Circular d’Anthesi Lavola
Manel Rueda
, director d'Olivé Rueda
Francesc Valencia
, responsable de Medi Ambient de DAMM

Moderador Alfred Benavent, consultor alimentari, enginyer en indústries agroalimentàries.

   
12h30

Taula de ponències

Ponents

Tendències de màrqueting i canals de comunicació per a negocis gastronòmics

Joan Anton Romero
, director de Glass Canned Wines
Anna Rúbia, responsable de Màrqueting d'Agrofresc

Moderadora Marisol Garcia, consultora de Màrqueting i Comunicació digital

   
   
  Sessió de tarda
16h05 Presentació Isidre Also, director de l’Agència de Desenvolupament NODE Garraf
16h15

Taula de ponències


Ponents

Canal Horeca.
Evolució, nous models de restauració i nous mercats. Nous formats.

Lluís Codó, director del Grup Horeca Solutions
Carlos Erroz, director de Màrqueting i Comunicació de Veritas

Moderadora Marisol Garcia, consultora de Màrqueting i Comunicació digital

17h00 Pausa
17h30

Taula de ponències


Ponents

El consumidor.
Canvi de model dels mercats actuals en el màrqueting gastronòmic. Tendències, nous models i nous canals de distribució.

Mariela Andreotti
, responsable de Mitjans, Digital i Comunicació de Gallina Blanca
Juan Sánchez, director comercial de LADUC, Les amis du Cuisinier

Moderador Jordi Lleó, periodista

18h20

Taula de ponències


Ponents

Turisme gastronòmic.
Destinacions amb interès gastronòmic

Jaume Marín,
consultor turístic, professor del Basque Culinary i del CETT (UB). Especialista en estructuració i gestió de les destinacions.
David Mora,
consultor turístic, coordinador del Màster en Turisme Gastronòmic del Basque Culinary Center.

Moderadora Ana M. Sánchez, cap de l’Oficina de Màrqueting Turístic de la Diputació de Barcelona.

   
           
9h00 Recepció d’assistents
           
9h35

Presentació

Jordi González, CEO de la consultoria Adalt Comunicació
           
9h45 Taula de ponències


Ponents
Salut i valors gastronòmics
Canvis en la concepció del consumidor


Martí Terés, fundador de Oleum Flumen
Francesc Galí,
director de Marketing de La Fageda

Moderadora Aïna Mallol, periodista, presentadora TAC 12 de Tarragona

   
 
10h30 Pausa      
11h00

Taula de ponències


Ponents

Les oportunitats del petit productor.
Nous canals de venda i la internacionalització.

Xavier Ramón
, director de Màrqueting de Caprabo
Àlex Peris
, gerent de Blai Peris
Ramon Sentmartí,
director gerent de Prodeca

Moderador Jordi Lleó, periodista

   
12h05

Taula de cloenda

Ponent

Els pilars del màrqueting gastronòmic

Toni Massanés, director general de la Fundació Alicia


Presentadora Trinitat Gilbert, periodista especialitzada en gastronomia i educació.

   
12h50 Sessió de cloenda
 

Intervindran

Olga Arnau, alcaldessa de Vilanova i la Geltrú
Abigail Garrido, diputada delegada de Turisme de la Diputació de Barcelona
Rosa Huguet, presidenta de l’Agència de Desenvolupament NODE Garraf


Organitzen   Amb el suport de   Coordinació tècnica  
   
Amb patrocini de Amb la col·laboració de    
 
Amb la col·laboració especial      
       

 

Cal fer la inscripció a l'enllaç

Node Garraf · Agència de Desenvolupament
Av. de Cubelles, 88, 2a planta 08800 Vilanova i la Geltrú
agenciadesenvolupament@nodegarraf.cat
www.nodegarraf.cat